Tilausten toimitusajoista

Mikä on toimitusaika?

Kun kaikkia tilauksen tuotteita on varastossa:

Jos tilauksen kaikkia tuotteita on varastossa, tilauksesi lähetetään ilman viivettä. Ennen klo 12 tehdyt tilaukset lähetetään vielä saman päivän aikana, muuten seuraavana arkipäivänä. Lopullinen toimitusaika riippuu valitun toimitustavan nopeudesta.

Kun osaa tilauksen tuotteista ei ole varastossa:

Toisinaan osa verkkokaupan tuotteista on loppunut varastosta. Mikäli tilauksessasi on tuotteita, jotka ovat loppuneet varastosta koko tilaus jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Jos tiedät tarvitsevasi osan tuotteista jo ennakkoon, suosittelemme tekemään kaksi erillistä tilausta.

Haluatko saada tilauksen nopeasti?

Varmista tuotesivulta tuotteen saatavuus. Mikäli tuotetta on varastossa, näet varastosaldon tuotekortilta. Muuten ilmoitamme pidemmän toimitusajan.

Varmista vielä ostoskorissa tuotteen toimitusaika. Varastosta loppuneille tuotteille ilmoitetaan pidempi toimitusaika.

Varmista tilatessasi, että osoitetiedot ovat varmasti oikein. Varmista, että olet ilmoittanut kännykkänumerosi, johon tiettyjen toimitustapojen seurantakoodit voidaan toimittaa.

Valitse ostoskorissa nopeampi toimitus. Eri toimitustapojen toimitusajat näet näppärästi ostoskorista toimitustapaa valittaessa.

Suosittelemme nopeasti toimitettaviin tilauksiin joko toimitusta perille tai toimitusta HRX:n kautta. Voit lukea lisää toimitustavoista erilliseltä infosivulta.

Miten saan ilmaiset toimituskulut tilaukselle?

Tarjoamme verkkokaupan suosituimmille tuotteille ilmaisen toimituksen. Kun ostoskorissasi on mikä tahansa näistä suosituimmista tuotteista, toimituskulut ovat ilmaiset koko tilaukselle.

Tarjoamme toimituksen ilmaiseksi valitsemallesi R-kioskille.

Millä maksutavoilla voin maksaa tilaukseni?

Hyväksymme maksut suomalaisten nettipankkien kautta, luottokorteilla, PayPalilla ja laskulla/osamaksulla. Maksutapa ei vaikuta toimitusaikaan.

Lue lisää maksutavoista

Useimmin kysytyt kysymykset tilausten toimituksista

Voinko muuttaa toimitustapaa jälkikäteen?

Voit, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Riippuuko toimitusaika maksutavasta?

Ei riipu, saamme välittömästi tiedon uusista maksuista, olipa maksajalla mikä pankki tahansa. Muista palata maksun tehtyäsi verkkokauppaan, jotta maksu kirjautuu meille oikein.

Voinko saada varastossa olevat tuotteet ensin?

Mikäli tiedät jo tilatessasi, että osalla tuotteista on pidempi toimitusaika ja haluat kaikki tuotteet, suosittelemme tekemään kaksi tilausta. Jos olet tehnyt jo tilauksen ja haluat muuttaa sitä jälkikäteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mikä on toimitusaika yritysten tilauksille?

Yritysten tekemille, laskulla maksettaville, tilauksille on pääsääntöisesti sama toimitusaika kuin muillekin tilauksille.

Tietoa palautuksista

Asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä tuotteisiimme ja niiden laatuun. Koko verkkokaupan 7-vuotisen historian aikana alle 0,2 prosenttia kaikista tilauksista on palautettu, mikä kertoo tuotteiden hyvästä laadusta ja asiakkaiden odotusten täyttämisestä.

Tarjoamme kaikille tuotteille 180 päivän palautusajan. Palautusoikeus koskee tuotteita, jotka ovat edelleen myyntikuntoisia. Mikäli haluat palauttaa tuotteet, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.